reklama

K referendu mi nič nenapadá

Písmo: A- | A+
Diskusia  (26)

Viedenský strážca čistoty jazyka a kultúry v Rakúsku medzi svetovými vojnami Karl Kraus vydával časopis „Die Fackel“, v ktorom pravidelne komentoval kultúrne a politické dianie. Vo februárovom čísle roku 1933 (30. januára nastúpil v Nemecku k moci Hitler) začal svoj úvodník vetou: „K Hitlerovi mi nič nenapadá“.

Ale ak mám byť úprimný mi k referendu predsa len niečo napadlo. Zdá sa, že okrem komunistov sú dnes na Slovensku najmenej obľúbení cigáni, Židia a homosexuáli. Všimli ste si, že okrem Židov posielal Hitler do Osvienčima aj cigáňov, komunistov a homosexuálov? Pravda je, že vtedy im slušní katolíci aj na Slovensku pomáhali.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

A o eutanázií sa v Tretej ríši nevyučovalo. Tam sa praktikovala. 

Peter Ambros

Peter Ambros

Bloger 
  • Počet článkov:  9
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Publicista, historik a judaista, poväčšinou advocatus diaboli. Žil som v Trnave, Bratislave, Jeruzaleme, Berlíne, Toronte, Prahe a v meste Chemnitz, ktoré pozná moja generácia dôvernejšie pod názvom Karl-Marx-Stadt. Živil som sa všetkým možným, prevážne však písaním. Môj názor sa nezriedka líši od názorov väčšiny - bez ohľadu na to, v ktorej krajine a v akom spoločenskom zriadení - a vtedy mám potrebu vysloviť ho nahlas. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu